Wysyłka i zwroty

 

1. Klient ma prawo do zwrotu produktu w ciągu 10 dni bez podania przyczyny.

2. Zwrot zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy produkt nie był przez Klienta w jakikolwiek sposób naruszony.

3. Koszt opakowania i odesłania ponosi Klient.

4. Do produktu należy dołączyć dokument sprzedaży (rachunek/paragon).

5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, pieniądze przekazujemy przelewem bankowym lub przekazem pocztowym na podany przez Klienta adres, 
    w ciągu 5 dni roboczych.

6. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

7. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu opakowania w obecności doręczyciela. W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia 
    lub otwarcia, nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. Protokół ten jest podstawą do przyjęcia reklamacji.

8. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy. Koszty przesyłki reklamowanego towaru ponosi sklep.